Kinek ajánljuk:
Kinek ajánljuk?
Azoknak ideális, akik olyan terméket vagy szolgáltatást kínálnak, amiket személyesen kell igénybe venni. Ugyanis a kupon a legjobb eszköz arra, hogy rávegyük a monitor előtt ülőt, hogy eljöjjön hozzád személyesen. A kupon fogja motiválni!
Működése:
A szoftver képes a teljes folyamatot lekezelni.
- Elmondja miről szól az ajánlatod
- Kéri az ügyfelet, hogy likeolja a facebook oldalad
- Majd like után elkéri az e-mail címét és telefonszámát
- Ezután automatikusan kiküldi a kupont az ügyfélnek és neked is.
- Majd kéri, hogy ossza meg az ajánlatot a barátaival is.
- Még honlap sem kell a működéséhez!
Egy tökéletes értékesítési folyamat, aminek minden elemét gyakorlatban csiszoltuk. Precízen működik, mint egy svájci óra
Mitől jobb, mint a kuponcégek?
- Több emberhez jut el és sokkal célzottabban. 4,5 Millió Magyar van a Facebookon és olyat is lehte, hogy csak a nők lássák az ajánlatot.
- A kuponos cégek mindenkinek kiküldik az összes kupont. Férfiaknak a sminkelést, nőknek a horgászatot. A Facebookon pontosan lehet szűrni nemre, életkorra, érdeklődési körre, stb
- Te kapod a pénzt nem a kuponos cég. Az emberek neked fizetnek, így nem kell várnod, míg a pénzedhez jutsz.
- Növekszik a likeolóid száma, mert aki kupont igényel az likeolja is a Facebook oldalad.
- Megkapod a kupon vásárlók e-mail címét, így őket bármikor elérheted.
- Épül az ügyfélbázisod, akiket aztán már ingyen is elérhetsz.
Csak árakciózni lehet?
A kupon alapvetően nem árakciót jelent, csak nálunk terjed el így. A kupon bármilyen többlet szolgáltatás vagy érték lehet, amit csak azok kapnak meg, akik a kuponnal veszik igénybe a szolgáltatást.
Nagyon jól működik a hozzáadott érték:
- Hintaszékhez relax cd
- Szálláshoz ajándék benzin kupon
- Könyvhöz, minőségi bor
- Fitnessz bérlethez fogyi turmix
A lényeg, hogy a vásárló úgy érezze, most kell megvennie a terméket, mert lemarad az előnyről.
Ha ilyen jó a szoftver, akkor mi a hátránya?
Itt nem az eladások után fizetsz, hanem a szoftverért és a reklámért. Ha már volt sikeres kupon reklámod, akkor tudod, hogy mennyi vevőd lesz. Azokon mennyi hasznod van.
Ebből ki tudod számítani, hogyha nem kell fizetned a 20% jutalékot, akkor mennyi plusz marad a zsebedben.
Ha ez kevesebb, mint amit mi kérünk, akkor vágj bele! Hiszen nálunk megkapod a kupon igénylők minden adatát.
Az árról:
Az ár éves díj.
Tartalmazza a kupon szoftvert, a futtatásához szükséges speciális ssl tárhelyet valamint a Facebook oldalba történő installálást is.
NEgyáltalán semmi korlátzozás nincs abban a tekintetben, hogy egy év alatt mennyi kupon akciót hirdethetsz.
Minta a működéséről:
Like előtt látja a látogató a kupon ajánlatodat és a lejárati dátumot:

Like után bekérjük az e-mail címét, hogy arra küldjük el neki a kupon kódját:

Miután megadta a mail címét egy kösző oldalt lát:

Ekkor kap egy e-mailt, amiben az általad leírtak vannak és a kupon kód. Általában azt szokták beleírni, hogy meddig és hogyan lehet beváltani, mikor és hogyan lehet fizetni. Nem érdemes túl hosszú üzenetet írni, de ezt a részt teljesen rád bízzuk.
Működés közben ide kattintva tudod kipróbálni
További trükköt építettünk be
A köszönő oldalon lehetősége van arra, hogy a kék elküldöm gombra kattintva meghívja a barátait erre a kupon akcióra. Ugye, hogy a kuponos e-mailt senki sem küldi tovább?
Ez viszont ingyenesen és megállíthatatlanul terjed.
Jó tudni!
A kupon szoftver akkor a leghatékonyabb, ha igénybe veszed hozzá a Facebook hirdetési szolgáltatásunkat. Az árban benne van. Ebben az esetben a Facebook a hirdetésre történő kattintás után költséget számol fel. Előre nem lehet tudni mennyit, de érdemes 10Ft -20 Ft áron számolni.
Beszéljenek a számok:
A fitness terem rendszeres kuponozik. Átlagban 150 kupont értékesítenek neki a kuponos cégek. Azért, hogy kuponozzon 4.000 Ft -al csökkentette a havi díjat. A fennmaradó 6490 Ft 20% -át kifizeti a kuponos cégnek, ami 150 kupon esetén borzasztóan magas:
194 700 Ft
Kuponos szoftverrel ez így néz ki:
5 napos kampány eredményei
- 20.000 Ft volt a szoftver
- 7.525 Ft -ot költött el a Facebook kattintás alapú hirdetési rendszerében
- 515 új emberrel nőtt a Facebook oldala száma és ezek mind fitness iránt érdeklődő nők.
- 79 ember vásárolta meg a kupont
- 79 ember adta meg az e-mail címét. Őket most már bármikor eléri ingyen.
Összesen: 27.525 Ft -ot költött és 79*6490 Ft bevétele lett, ez
512.710 Ft. 5 nap alatt szép nyereség :)
plusz az 515 Facebook like és a 79 hírlevél feliratkozó.
Szerintem senkit nem kell győzködni, mert a számok magukért beszélnek.
Itt a statisztika, hogy lásd nem a hasunkra ütöttünk:
Kapcsolódó szolgáltatásunk:
A szoftverhez ajánljuk az óvatos hirdetési csomagunkat.
Ezzel a csomaggal akár 40.000 emberhez tudod eljuttatni az ajánlatodat.
Sőt! Megmondhatod a lakhelyüket, nemüket, életkorukat is.
A hirdetési csomag ára csak 20.000 Ft + áfa